Yack z Vlčí stepi

Domů O mně Novinky Fotky Odkazy Pokec
20.4.2011
Konečně jsme se dokopali k uchovnění­. Takže od minulíŠho týdne je Yack chovný. Teč jen, aby se našla nějaká nevěsta:)

14.4.2010
Velikonoce jsme s Jackem strávili v poklidníŠ vesniěce nedaleko hranic s Německem. Byli jsme na dvou velkých výletech a celý den mohl vyvádět, takže se vrátil opět jako šťastná mrtvola. Ale poučení­ pro pří­ště - chodit mezi mladíŠ krávy (foto zde)se psy není­ dobrý nápad. Kdybychom projevovali jen o trochu ví­ce strachu, máme mí­sto psů placky:-) Jinak měl Jack ještě jeden adrenalinový zážitek - vylezl na rozhlednu, která měla průhledníŠ schody (foto zde). Ale mohl si za to sám, než jsem se nadál, už byl nahoře:-)

21.11.2009
Už jsem se neozvali spoustu dní­, taky jsme dlouho nebyli na nějakíŠ extra akci (cestoval jsem povětšinou bez psa:-(). Ale Jack byl s rodiěi na Moravě, navští­vil pár sklí­pků, takže si taky užil svíŠ. Konečně mám zase fungují­cí­ foťák, tak jsem udělal včera i dnes fotečky z normální­ procházky.

30.7.2009
Tak se po dlouhíŠ době opět připomí­nám. S Jackem jsme tentokrát byli v českíŠm ráji - u rybní­ka kousek od Kněžmosti. Dí­ky vytrvalým pří­valovým dešťům se Jack proměnil v sice spokojenou, ale bahnitou pří­šeru. Upří­mně lituji paní­, která musela v naší­ chatce potom vytí­rat:-) Kombinace výletů a plavání­ Jacka opět umrtvila. Ale už zase běhá jako laňka:)

28.6.2009
Tak tentokrát špatné zprávy - musel jsem dneska nechat utratit svého nejoblí­benější­ho potkana (vlastně potkanku) - udělal se jí­ nádor na močových cestách a skoro vykrvácela. Prý by ji čekalo pár hodin v agónii. Ach jo.

14.6.2009
S Jackem jsme včera vyrazili na svatbu (respektive svatební­ hostinu). Kamarádka ji měla krásně umí­stěnou uprostřed lesa poblí­ž Dvora Králové. Využili jsme to rovnou ke krátkému výletu kolem Čertových hradů, stihli zabloudit, ale zase se našli:-) Jack si hostinu náramně užil, protože kde je hodně lidí­, tam je hodně potencionální­ch vrhačů talíře. Doma pak spokojeně usnul.

28.4.2009
Byl jsem se podí­vat na pidifletí­ky u Jitky ze Strun:-) Jsou úplně rozkošní­ a prý jsou stále dva (kluk a holka) k mání­. Vřele doporučuju! Jestli se ří­ká, že jablko nepadá daleko od stromu, tak v tomto pří­padě je to dobře, Kira i Cessye jsou sympaťačky.

14.4.2009
Ale abych nepsal jenom smutné zprávy, tak jsme s Jackem strávili senzační­ Velikonoce v týpý v malebné roklince poblí­ž Bezdružic. Spousta pohybu, koupání­ neustále na dosah, co ví­c si flet může přát:-)

13.4.2009
Tak bohužel, mláďata nebudou, v lepší­m scénáři se jednalo o falešnou březost, v tom horší­m potkanka potratila a mrtvé plody sežrala. A to jsem se tolik těšil. Snad se to povede napodruhé.

6.4.2009
Vypadá to, Že se opět rozrosteme - naše nejmladší­ potkanka se každým dnem zakulacuje ví­c a ví­c:-) Tak nám drĹžte palce, aĹĽ se naroděj v poňádku:)

15.3.2009
Přidali jsme se s Jackem k bráchovi a vyrazili do Krkonoš, konkrétně do malebné chalupy v Obří­m dole, bez elektřiny a s výhledem na Sněžku. Počasí­ nám moc nepřálo, ale i tak jsme podnikli dva výlety. Já se bohužel u obou odpojil dří­ve, protože hluboký mokrý sní­h Jacka strašně vyčerpával. Ale aspoň jsem mohl vyzkoušet mí­stní­ pohostinství­;-) Nějaké fotky snad budou:-)

9.3.2009
Začalo jaro. Dneska jsem na Jackovi našel první­ letošní­ klí­ště:-(

23.2.2009
Tentokrát vyrazil Jack na hory beze mě - dělal společně s mámou doprovod bráchovi a tátovi, kteří­ jeli na šumavský skimaraton. Ale i jakožto doprovod dostal pořádně do těla, protože ho brácha vzal na trénink a máma na výlet kolem Kvildy. Podle jejich slov si to náramně uží­val a já tomu rozhodně věří­m:-) Já si celý týden dával do těla na běžkách v Krkonoší­ch. Jinak ode dneška máme další­ psisko, Parson Russell teriér zvaný Bobeš. Je mu necelý rok a s Jackem si zatí­m rozumí­. Akorát by mi nejradši sežral všechny potkany, holomek.

Zapomněl jsem dodat, že ho samozřejmě máme jenom na hlí­dání­:)

11.2.2009
Strávili jsme s Jackem a mými kamarády (včetně dvou psů - Meggie a Kiviho) tři dni na jedníŠ z Mariánských bud nad Josefovým dolem. Pravá romantika - bez elektřiny a vodou ve studni. Podnikli jsme dva výlety na běžkách (pokaždíŠ byla mezistanicí­ Knajpa:-)), což se Jackovi moc lí­bilo a po zranění­ jeho nohy nebylo ni památky. Má zimu prostě rád.

1.2.2009
Když se spojí­ páníčkova šikovnost se sebevražedností­ jeho psa, může to špatně dopadnout. Hodil jsem elegantně talíř mezi tři stromy, Jack talíř miluje, takže se po něm natahoval a stromu si nevšiml. Naštěstí­ si jenom narazil nohu:-)

20.1.2009
Tak jsme se opět dočasně rozrostli. Kamarádce se rozháraly fenky a tak musel jinoch-jezevčí­k na nucenou dovolenou. Jmenuje se Frisko.

17.1.2009
Dneska jsme vyrazili do Srbska, podí­vat se do jeskyň (táta na můry, já na netopýry). Jack je na pobyt v jeskyní­ch docela zvyklý (asi by přežil i v pravěku:-)) Jinak jsme včera na prochajdě s Hankou a Redynkou viděli hejno brskoslavů severní­ch, kteňí­ sem prý utekli z promrzlíŠ Sibiře. Jsou fakt nádherní­!

10.1.2009
Dnes jsme s Jackem a tátou vyrazili z Pikovic na Mední­k. Sice pravda vprostřed zimy nemůže nabí­dnout svou největší­ atrakci, totiž endemickou květinku Kandí­k psí­ zub, ale zato se může pochlubit krásným lesem, který byl v dnešní­m počasí­ skutečně pohádkový. Bohužel jsme s sebou nevzali foťák, takže jsme udělali pár fotek tátovým mobilem. Zatí­m je najdete zde. časem se na ně objeví­ odkaz i mezi fotkami. Nemusí­m snad poví­dat, že se Jackovi na Mední­ku velmi lí­bilo:-)

3.1.2009
Takhle nějak si představuji ideálně stráveného Silvestra. Vyrazili jsme s partou kamarádů do malebné dědinky na východní­m Slovensku (kamarádka tam má chatu) a zde strávili krásných 6 dní­ plných výletů, sněhových bitev a hraní­ všemožných her. Jack mě pří­jemně potěšil tí­m, že mu nečinilo nižádné obtí­že strávit 10 hodin ve vlaku (taky jsme jeli tam i zpět přes noc) a vůbec se choval moc způsobně, takže se lí­bil i mí­stní­m domorodcům. Vždycky se vyřádil venku na sněhu a pak spokojeně odpočí­val na svíŠ oblí­bené předložce z kančí­ kůže. Vojta mi dovolil, abych zveřejnil pár fotek, tak jsem vybral jen pár s pří­rodní­ a psí­ tématikou:-)

17.12.2008
Tak se nám domácí­ zvěřinec rozrostl o další­ dva tvory - mámina "pracovní­ho" osmáka a fretku na hlí­dání­. Jack neví­, kam se dňí­v koukat:-)

16.12.2008
Vytáhl jsem Jacka na "ekologický výlet" z Berouna na Karlštejn, který organizovala katedra ekologie z naší­ školy. Byli tam celkem ětyři psi, z toho jedna ěivava, která strávila většinu cesty v batohu a naví­c se jednou zvládla ztratit. Jackovi se výlet moc lí­bil, ale po přichodu usnul jako špalek:-)

3.12.2008
Jackovi se včera večer podařilo na procházce objevit morče. Známá měla s sebou naštěstí­ baterku, takže se nám ho po dlouhém boji podařilo chytit a už trůní­ v v teplíčku doma v kleci. Nechápu, jak někdo může morče vyhodit před zimou na ulici (je to ještě mlaďoch). Snad někomu jen omylem uteklo (ale moc tomu nevěří­m.)

27.11.2008
Tak fotky ze Sněžní­ku už jsou na světě (respektive tady:-)). Naví­c brácha z dlouhé chví­le sepsal něco na způsob deníčku (k přečtení­ je zde)

23.11.2008
Tento ví­kend jsme s Jackem vyrazili na Kralický sněžní­k s cí­lem dojí­t do Ramzové. Navečer jsme dojeli do Králí­ků a přespali ve stanech kousek za nimi. Nicméně přes noc napadlo tolik sněhu, že jsme trasu nakonec výrazně zkrátili, druhý den přespali na polské chatě pod vrcholem Sněžní­ku (160 Kě za osobu a za psa nic:-))a třetí­ den jsme tedy jenom vybrodili sněhm na Sněžní­k a šli nejkratší­ cestou dolů. Jackovi se sní­h moc lí­bil, ale docela ho unavoval (lidské členy výpravy také:-). Fotky budou v dohledné době.

14.11.2008
Zí­tra se půjdeme podí­vat na výstavu do pražských Letňan. Ale sami soutěžit nebudeme, půjdem jen na čumendu a na nákupy hraček:-)

31.10.2008
Přivezli a než odjeli a nechali mě rozhodčí­m napospas, stihli udělat pár fotek (z nástupu). Aspoň je vidět, že nás byla fůra.

26.10.2008
Tak jsme OVVR zdárně splnili. Fotky bohužel nemám, neb jsem měl jiníŠ starosti než focení­ a žádného komplice jsem na mí­stě neměl:-(

21.10.2008
Tak jsem se konečně odhodlal ke konečnému kroku nezbytnému k uchovnění­. V neděli jedeme na OVVR, snad si tam neutrhneme moc velkou ostudu:)

29.7.2008
Přišly nám výsledky rentgenu kyčlí­ - 1/1. Na to, že jsme na něm byli až ve 3 letech, to není­ špatné.

27.7.2008
Byli jsme se podí­vat (jako diváci) na Mistrovství­ ČR v dogfrisbee. Škoda, že nejsem stejně lehký a rychlý jako borderky - chytání­ talířů mě fakt baví­ (páníčka taky).

24.5.2008
Absolvovali jsme zatí­m naší­ poslední­ výstavu - tentokrát pod otevřeným nebem (v Litoměřicí­ch). Dostali jsme opět výbornou (prý jsem měl ale být lépe učesán:-)).

22.3.2008
Vstoupili jsme dvakrát do téže řeky (do Letňan), ale jinak má rčení­ pravdu. Tentokrát jsme odešli s Velmi dobrou. Ale máme za sebou nezbytné dvě výstavy!

17.11.2007
Máme za sebou první­ výstavu (Mezinárodní­ výstava psů v Praze Letňanech). Dostali jsme výbornou. Dojmy jsou skvělé - páníčka to tedy moc nebavilo, ale mě moc - spousta psů:-)